| 1 نظر ]
با مشت و لگد معنی امنیت چیست ؟
با نفی بلد ناجی امنیت کیست ؟
با زور مگو که امنیت هست !
با ناله ز من شنو که امنیت نیست !
فرخی یزدی
اصلا احساس آرامش و امنیت ندارم ! نه بخاطر مجرمان و جانیان ! بخاطر همان ناجیانی که خود مخل امنیت هستند هراس دارم و زندگی بر من سیاه و تار گشته است !
امنیت این نیست که در خیابان ها راحت بگردیم ! امنیت آن است که من وقتی حرفی می زنم با خیالی راحت و با آرامش کامل در خانه خود زندگی کنم و بدون هیچ هراسی نفس بکشیم !


ادامه نوشته ... »
| 2 نظر ]
زمانی به عزاداری اعتقاد داشتم و بخاطر همین اعتقادات زنجیر می زدم ! آن زمان عزاداری هم فرق می کرد ! بگذریم ! امروز برای دیدن هیئت های عزاداری رفتم بیرون و علاوه بر حضور مردم عزاداران شاهد حضور نیروهای انتظامی و امنیتی و یگان های ویژه و ضد شورش بودم ! تعجب کردم که چرا اینگونه شده است !

حال می گویم اگر در این جامعه آزادی هست ، اگر اعتقاد این عزاداران و مردم اسلام هست پس وجود این نیروها برای چیست ؟ تا جایی که من می دانم یگان های ویژه و ضد شوری صرفا برای سرکوب شورش ها و جنبش ها هستن !

گویا عزاداری ها سیاسی شده است که شما اینگونه نیروها را در بین مردم گمارده اید ! در هر قدم یک مامور ایستاده هست ، ماشین های یگان ویژه در خیابان ها مانور می دهند ! من نیروهای ضد شورش را خیلی وقت بود ندیده بودم ! ولی این تجمع بزرگ عزادارن دوباره این سعادت رو برایم فراهم کرد که این نیروهای با ارزش را ببینم ! براستی شما از چه می ترسید از تجمع یا از یکپارچه شدن مردم و شورش های احتمالی ؟

باشد که همه ماها به راه راست هدایت شویم !
ادامه نوشته ... »
| 2 نظر ]
خبر چند روز اخیر بسیار ناراحت کننده بود . کارگزاران توقیف شد ! می گویند خودی ها کارگزاران را کشته اند ! عجب روزگاری شده به خودمان هم رحم نمی کنیم ! مگر جنایت هم فرقی دارد این هم نقض حقوق بشر هست کار اسرائیل هم نقض حقوق بشر هست !
آخر حرف حسابتان چیست ؟
بیچاره مگر جرمی بجز اطلاع رسانی دارد ؟
کارگزارن را کشته اند ! عاملان جنایت باید پاسخگو باشند !
شما چرا توقیف می کنید ! اگر مطلب دروغی منتشر کرده بگذارید مردم تحریم کنند !
اگر کارگزاران کار ناشایستی انجام داده است بگذارید مردم رای بدهند ، بگذارید حداقل برای یک بار هم که شده مردم با شعور خود تصمیم بگیرند !تا کی می خواهید شعور مردم رو به بازی بگیرید و به تفکرات و اعقاید اینها توهین کنید ؟
خیلی درگیر بودم که بنویسم یا نه ! ولی انتخابم نوشتن بود چون کارگزارن کشته شده است و سکوت در مقابل جنایت به این بزرگی خود جنایت به حساب می آید !
متن بیانیه ای دفتر تحکیم وحدت که منجر به توقیف کارگزاران شد :
" جنایات امروز اسرائیل در غزه به شدت محکوم است.اما به همان اندازه پناه گرفتن گروه های تروریستی در کودکستان ها و بیمارستان ها جهت حمله به طرف مقابل که موجبات بمباران و مرگ بیشتر کودکان و غیر نظامیان را فراهم آورده نیز محکوم و ضد بشری است."
ادامه نوشته ... »