| 1 نظر ]
اول از همه چیز سال نوی میلادی رو به همه تبریک می گم به تمام دوستانی که هستن و نیستن
راستش دلم گرفته بود و می خواستم که با یکی حرف بزنم
ولی توی شهر غریب هستم و هیچ کسی در حال حاضر پیشم نیست
گاهی اوقات آدم دلش می خواد نباشه
ولی می بینه که هست
گاهی اوقات آدم دلش می خواد با کسی حرف بزنه
ولی می بینه هیچ کس نیست
خیلی ها منتظر هستن تا تغییری در من به وجود بیاد و من متحول بشم
ولی من همان طور که بودم هستم و خواهم بود
وجودم را اعتقاد اتی ساخته که شدیدا به انها اعتقاد دارم
ای کاش می توانستم تغییر کنم چون یک نفر هست که خیلی دوست دارد من تغییر کنم
ولی حیف که نمی توانم تغییر کنم
باید در کنار بودن بود و زندگی کرد
پس من همانطوری که بوده ام باقی خواه ماند

1 نظر

ناشناس گفت... @ ۱۰:۲۸ قبل‌ازظهر, دی ۲۰, ۱۳۸۴

حسین خیلی بدی دیگه دوستت ندارم

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین