| 5 نظر ]


اینجا بگو اگر چه بجای نمی رسد فریاد ...
اینجا کلام حق دم شمشیر می شود گاهی ...
اينجا از مهر و محبت گفتن جرم است ...
اينجا از حقوق بشر گفتن جرم است ...
اينجا محبت کردن جرم است ...
اينجا صداقت و پاکي جرم است ...
اينجا از وفا گفتن جرم است ...
اينجا دوست داشتن جرم است ...
اينجا عشق ورزيدن جرم است ...
اينجا درد کشيدن جرم نيست ...
اينجا مرگ جرم نيست ...
اينجا آزادي ، صداقت ، محبت ، انسانيت و عدالت جرم است ...
اینجا جرم من دوست داشتن است ...
اینجا من متهم با عشق ورزیدن هستم ...
اینجا محاکمه می شوم چون عاشق شده ام ...
اینجا بگو از بی رحمی ، بگو از ظلم ، بگو از ستیز و استبداد ...
آري اينجا زنده بودن و زندگي کردن جرم است ...

5 نظر

ناشناس گفت... @ ۱۲:۰۹ بعدازظهر, شهریور ۰۲, ۱۳۸۶

عاشق شدن جرم نیست ... تو عاشق شدی که بمانی .. شاید وجود او که امد برای ان بود که تو را مسمم کند بمانی و بدانی که ایران به تو می بالد اگر زنده بمانی .. و اگر بری شاید در صفحه ای از تاریخ خاک بخوری ...محکومی .. بی گناهی ... بمان .. محکم و استوار .. ثابت کن جرم تو جرمی نیست که مجازاتی این چنین داشته باشد ... و به دنیا بگو بودن در من بودن نیست ... بودن در ما بودن است و عاشق بودن ... هر چند اگر هرگز این ما به واقعیت نزدیک حتی نشود ... زنده باد و زنده باش ...

ناشناس گفت... @ ۱۲:۱۲ بعدازظهر, شهریور ۰۲, ۱۳۸۶

گاهی اوقات فکر می کنم دوست مثل یه سکه ی نایاب می مونه...

ناشناس گفت... @ ۱۲:۵۳ بعدازظهر, شهریور ۰۲, ۱۳۸۶

سلام مرد
خوشحال و خوشحال و خوشحالم

تقدیم به برادر گلم قطعه شعری کوچک و بس عطیم از احمد شاملو

هرگز کسی چنین به کشتن خود بر نخواست که من به زندگی نشستم

سحر نزدیک است

ناشناس گفت... @ ۱۲:۵۴ بعدازظهر, شهریور ۰۲, ۱۳۸۶
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت... @ ۸:۴۳ قبل‌ازظهر, شهریور ۰۴, ۱۳۸۶

salam
omadam ye chizi benevisam ama nashod yani natonestam
ashegh boodan o ashegh shodan jorm nist ama ...
dar panahe yazdane pak
shad zivi o tandorost

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین