| 2 نظر ]
زمانی به عزاداری اعتقاد داشتم و بخاطر همین اعتقادات زنجیر می زدم ! آن زمان عزاداری هم فرق می کرد ! بگذریم ! امروز برای دیدن هیئت های عزاداری رفتم بیرون و علاوه بر حضور مردم عزاداران شاهد حضور نیروهای انتظامی و امنیتی و یگان های ویژه و ضد شورش بودم ! تعجب کردم که چرا اینگونه شده است !

حال می گویم اگر در این جامعه آزادی هست ، اگر اعتقاد این عزاداران و مردم اسلام هست پس وجود این نیروها برای چیست ؟ تا جایی که من می دانم یگان های ویژه و ضد شوری صرفا برای سرکوب شورش ها و جنبش ها هستن !

گویا عزاداری ها سیاسی شده است که شما اینگونه نیروها را در بین مردم گمارده اید ! در هر قدم یک مامور ایستاده هست ، ماشین های یگان ویژه در خیابان ها مانور می دهند ! من نیروهای ضد شورش را خیلی وقت بود ندیده بودم ! ولی این تجمع بزرگ عزادارن دوباره این سعادت رو برایم فراهم کرد که این نیروهای با ارزش را ببینم ! براستی شما از چه می ترسید از تجمع یا از یکپارچه شدن مردم و شورش های احتمالی ؟

باشد که همه ماها به راه راست هدایت شویم !

2 نظر

ناشناس گفت... @ ۱۱:۰۶ بعدازظهر, دی ۱۷, ۱۳۸۷

بلي اين چنين است كه از آلت راست شده شما هم اينها خواهند ترسيد

ناشناس گفت... @ ۷:۳۱ بعدازظهر, دی ۲۰, ۱۳۸۷

منظور شما از الت راست‏شده همون علم هست؟

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین