| 6 نظر ]



آینده و پیشرفت ایران مهمترین دغدغه ای ایرانیان و بالاخص ایرانیانی است که به خاطر این سرزمین سختی های زیادی را متحمل شده اند. به همین دلیل در شرایط کنونی اعتقاد دارم که برای این امر باید باز هم سختی ها و مشقت ها را به جان خرید و هم چنان در داخل ایران برای آبادانی این سرزمین تلاش کرد.

 بر این باورم که مسائل ایران بیشتر مسائل داخلی است و مشکلات باید توسط مردم خود این سرزمین حل شود. بدیهی است که دخالت بیگانه برای حل مشکلات، کشورمان را با بحران جدی تر و بزرگتری مواجه خواهد کرد. برای جلوگیری از بروز این وضعیت پیچیده چندان عجیب نیست که هر ایرانی به این فکر بیفتد تا به هر اندازه که در توان دارد برای کشورش گام بردارد تا آینده ای روشن را برای ایران رقم بزند.

 معتقدم باید در مقابل تمام حوادث و سختی ها ایستادگی کرد تا بتوان بر آنها چیره شد. می گویم که باید در ایران ماند و با پافشاری بر اصول ، ارزش ها و افکار خود در داخل ایران گام های موثری را برای آینده این کشور برداشت چرا که بی تفاوتی امروز ما در قبال ایران ، آینده ای خوبی را برای فرزندان ما و نسل های بعدی نخواهد داشت به همین جهت استکه هم چنان که بارها عنوان کرده ام در این شرایط که بدترین شرایط برای زندگی است در ایران می مانم و در کنار دیگر همراهان و هم میهنانم ایران آباد و آزاد می سازم .

6 نظر

ناشناس گفت... @ ۳:۲۷ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۶, ۱۳۹۱

دلم می‌خواست من هم ایران بودم ، در کنار تو ! :(

Unknown گفت... @ ۴:۲۲ بعدازظهر, مرداد ۰۶, ۱۳۹۱

پس منم میمونم ...

Unknown گفت... @ ۷:۴۰ بعدازظهر, مرداد ۰۶, ۱۳۹۱

ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﺍﺯﺍﺩ ﺷﻪ.

ناشناس گفت... @ ۱۰:۴۷ بعدازظهر, مرداد ۱۹, ۱۳۹۱

پاینده باشی مرد!

Unknown گفت... @ ۱۲:۴۸ بعدازظهر, تیر ۱۱, ۱۳۹۵

آدم خیلی میهن پرستی نیستم ولی از حرفت خوشم اومد... اگه ما نخوایم این تیکه از جهان رو بسازیم کی این کارو می کنه. امیدوارم منم بعد از درس برگردم ایران.

ناشناس گفت... @ ۱:۵۰ قبل‌ازظهر, آذر ۱۵, ۱۴۰۱

ممنون که موندی، موندی امروز شدی محبوب ترین آزادی خواهِ ایرا، شدی نماد ایراندوست مدرن، ممنون که موندی

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین