| 0 نظر ]
خیلی ها راست می گفتن خر بودم که شعور فکر کردن هم نداشتم چرا که اگر داشتم اشتباهم رو دوباره تکرار نمی کردم ! اعتراف می کنم :
راه رو کج رفتم !
بد رفتم !
به ته خط رسیدیم !
بمونم یا نمونم ؟! مسئله اینه !

عجب روزگاری شده ! همه چیز رو با دروغ بافتن ! تازه طلب کار هم هستم نه ؟ چی بگم دروغ گو بودم و نمی دونستم ! نامرد بودم و نمی دونستم ! از احساسات بقیه سو استفاده می کردم نمی دونستم ! آدم مغرور و دو رویی بودم و نمی دونستم !

عجب آدم کثیفی شدم من خودم خبر نداشتم ! من دیگه اون آدم قبلی نیستم ! از خودم خسته شدم ! بریدم ! بریدم ! نمی تونم خودم رو تحمل کنم !
عاشقی که بهونه ای شده دست معشوقه ها تا آدم رو به تمسخر بگیرین !
عشق شده ابزار سرکوب و سرکوفت !
زندگی امیدم رو گرفته ، ازش نا امید شدم !
محبت برای انسان ها حیفه چنین کلمه ای زیبایی !
دل که سنگ باشه دیگه تنگ هم نمی شه ! مثل همه دل های امروزی !



متن ترانه زیبای سنگ صبور از محسن چاووشی :
فیق من سنگ صبور غمهام
به دیدنم بیا که خیلی تنهام

هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم
چه دنیای رو به زوالی دارم

مجنونم و دلزده از لیلیا
خیلی دلم گرفته از خیلیا

نمونده از جوونیام نشونی
پیر شدم, پیر تو ای جوونی

تنهای بی سنگ صبور
خونه ی سرد و سوت و کور
توی شبات ستاره نیست
موندی و راه چاره نیست

اگرچه هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد
اما تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش


اگر بیای همونجوری که بودی
کم میارن حسودا از حسودی

صدای سازم همه جا پر شده
هر کی شنیده از خودش بیخوده

اما خودم پر شدم از گلایه
هیچی ازم نمونده جز یه سایه

سایه ای که خالی از عشق و امید
همیشه محتاجه به نور خورشید

0 نظر

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین