| 0 نظر ]
با زندگی موافقم با اعدام مخالفم

امضا و طومار به حد کافی وجود دارد ، هم اینک باید هنرمندان نیز از این دختر بی گناه حمایت کنند و با خانواده مقتول تماس بگیرند ، چند جمله کوتاه از آقای خرمشاهی وکیل دل آرا دارابی بود که طی تماس اخیر به بنده گفت .

دل آرا حکمش زود یا دیر اجرا می شود ، شاید همین فردا و شاید یک هفته دیگر حکم این دختر هنرمند اجرا شود ولی چه باید بکنیم ؟ یک همبستگی برای اعتراض به حکم اعدام دل آرا دارابی نیاز داریم ، وبلاگ نویسان ، سایت ها ، هنرمندان ، مدافعان حقوق بشر و مخالفان اعدام و ... باید همصدا شویم و به این حکم اعتراض کنیم

هنرمدان عزیز می توانند همانند آقای پرویز پرستویی که برای توقف حکم اعدام این دختر به رشت و نزد خانواده مقتول رفته بودند بروند و از خانواده مقتول بخواهند که رضایت بدهند .

وبلاگ نویسان عزیز حداقل با درج یک خبر در مورد اعتراض به حکم اعدام دل ارا دارابی و نصب یک لوگوی اعتراضی در وبلاگشان می توانند این دختر را یاری کنند .


هم میهنان ووجدان های بیدار برای اعتراض به این حکم می توانند از طریق تلفن های زیر اعتراض خودشون رو اعلام کنند ، فرستادن یک ایمیل ، فکس و یک تماس تلفنی شما موجبات زنده ماندن یک انسان را فراهم خواهد کرد .

روابط عمومي وزارت دادگستري جمهوري اسلامي ايران:
02188946537
تهران - بالاتر ازميدان ولي عصر(عج) - نرسيده به زرتشت-وزارت دادگستري جمهوري اسلامي ايران
info@justice.ir

تلفن روابط عمومی دادستانی کل کشور:
dadsetani@dadsetani.ir
02133118575
02133917006

دفتر ریاست قوه قضائیه :
info@dadgostary-tehran.ir
فکس ریاست قوه قضاییه :
02133904986

سخنگوی قوه قضاییه علیرضا جمشیدی :
info@a-jamshidi.ir

رئیس کل دادستانی استان مازندران :
ryasat@mazandjudiciary.ir

روابط عمومی دادستانی استان مازندران :
ravabetomumi@mazandjudiciary.ir


0 نظر

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین