| 1 نظر ]



عکس مورد نظر با فشار صاحب عکس سانسور شد بزودی بر علیه این فرد به دادگاههای بین المللی شکایت خواهم کرد . . . !
آخه تو نیستی بفهمی ... چیش رو بماند ولی کمی فکر کنی می فهمی !


دوستت دارم بخاطر اینکه صداقت داری ، تو رفاقت کم نمی ذاری ، می نویسم در موردت چون کسی تو این دوره زمونه ارزش تو رو نداره که بخوام در موردش بنویسم !

گل من می دونی حرفت رو بیشتر از خدا و بنده هاش قبول دارم و حتی راضی نیستم خم به ابروت بیاد ، یه رفیق تو این دنیا پیدا بشه تویی و بس !


باز از هر چه بگذریم سخن دوست خوشتر است عزیز دلم !دلم بس گرفته و تنگ است !



رفیقم تو تنها کسی بودی که نداشته ها و داشته هایم را با او تقسیم کرده ام و می کنم ! اعتراف می کنم چیزی نداشته و ندارم ولی به آنی که معتقدم قسم هیچ گاه بدون آسودگی تو آسوده نبوده ام !



من نگران خودم نیستم نگران رفیقم هستم رفیقی که خیلی اوقات از خدا هم به من نزدیک تر بوده و هست ... ! نگران رفیقی هستیم که بدون هیچ ادعای همه کاری می کند ، هیچ چشم داشتی نداشته و ندارد !


تمام اینا بهانه بود برای اینکه بگم تا نفسی می کشم برای رفاقت زنده ام و برای پنج اصلی که زنده بر آنهاییم !

صداقت ، عدالت ، محبت ، آزادی و برابری

1 نظر

ناشناس گفت... @ ۹:۰۴ بعدازظهر, تیر ۲۵, ۱۳۸۷

مخوامت واسه همه مردونگیت . میخوامت واسه اینکه دهنومو سرویس کردی میخوامت واسه همه خوبی هات

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین