| 2 نظر ]
آقای هادی نیکخواه بعنوان اولین قربانی طرح امنیت روانی بخاطر وبلاگ نویسی و نشر اکاذیب بازداشت شده بود .
فعلا با قید ضمانت آزاد هستم ، کمک کنید
اینجانب هادی نیکخواه با شکایت حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان تکاب به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در وبلاگ شخصیم امروز به دادگاه شهرستان تکاب مراجعه و فعلا با قید ضمانت 40 میلیونی آزاد هستم .
اونجور که من دیدم اتهام فقط به خاطر یه لینک در انتهای یک مقاله است که نیروی انتظامی ادعا داره که این سایت لینک شده که حای بعضی تصاویر ... متعلق به منه در حالی که این لینک در اثر یه کپی پست بوده و از طرف بازدید کننده فرستاده شده و من هیچ اطلاعی از این سایت و گردانندگان اونهم ندارم و همچین این صفحه قبل از اینکه وبلاگ من بوجود بیاد وجود داشته و از وقتی هم که متوجه این لینک شدم اونو سریعا پاک کردم .
حالا خواهشم از شما دوستان عزیز و بازدیدکنندگان این وبلاگ اینه که منو راهنمای کنید چون من هیچی از قانون و حقوق سر درنمیارم . چطوری باید از خودم دفاع کنم . واقعا تو بد دردسری گیر کردم کمکم کنید. دوستان اگه خواستن بگن تا شما تماس رو هم اعلام کنم
آدرس وبلاگ شیز هادی نیکخواه

2 نظر

ناشناس گفت... @ ۸:۵۰ بعدازظهر, شهریور ۰۹, ۱۳۸۷

باسلام بهنام دوستدارهستم دانشجوی سال آخرفقه وحقوق اسلامی باکمال افتخارجهت هرگونه مشاوره حقوقی جهت کمک به حضرتعالی اعلام آمادگی میکنم.09149572877

ناشناس گفت... @ ۷:۲۹ بعدازظهر, بهمن ۰۲, ۱۳۸۷

ba dorood be shraft aghay behnam dostdar ke ensanyat ro framosh nkrdi aziz!!barghrar bad edalat dar sartaser jhan khaki.

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین