| 1 نظر ]

بهروز جاوید تهرانی نیز دست به اعتصاب غذا زده است بخاطر شرایطی که شاید هر یک از ما را به طرف مرگ می کشاند او نیاز به کمک و دادرسی دارد ، امیدوارم که همانند دیگر قربانیان بازی سیاست در این میان جانش را از دست ندهد !

بهروز جاویدتهرانی زندانی سیاسی، اکنون در شانزدهمین روز اعتصاب غذای خود به سر میبرد. بنابر گزارشهای دریافتی از زندانی رجاییشهر وضعیت جسمی وی در طول این دوره از اعتصاب غذا به شدت بحرانی گزارش شده است.

اعتصاب غذای وی در زندان در حالی ادامه پیدا کرده و میکند، که وی طی چندین مرحله توسط زندانبانان و مسئولان زندان رجاییشهر مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و همین امر باعث شده تا وضعیت جسمی جاویدتهرانی در معرض مخاطرات جدی قرار گیرد. بنابر همین اخبار وی هماکنون در یکی از سلولهای انفرادی بند 1 زندان رجاییشهر در حالی که با دستبند و پابند زنجیر شده است، به اعتصاب غذای خود ادامه میدهد.

بهروز جاویدتهرانی هماکنون حدود 4 سال است که در زندان رجاییشهر زندان و پیش از آن نیز در چندین مورد بازداشت و ماهها در زندان بوده است. او در مجموع به هفت سال زندان در این مرحله محکوم شده است. وی در پروسه بازجویی در بند 209 اوین مورد ضرب و شتم قرار گرفت به طوریکه آسیب مغزی وارده منجر به کاهش بینایی چشم چپ ایشان شد و علیرغم شدت آسیب وارده از زمان بازداشت تا کنون او هیچگاه نتوانسته از حق مرخصی خود استفاده کند و مسئولین قضایی او را بر خلاف اصل تفکیک زندانیان در زندان امنیتی رجاییشهر که محل نگهداری زندانیان خطرناک است، نگاه داشتهاند. در این طی این مدت جاویدتهرانی بارها از سوی مسئولین این زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و همواره تحت فشار مضاعف بوده است.

بهروز جاویدتهرانی از زندانیان سیاسی است که هیچ وکیلی در اختیار ندارد و تا کنون این مساله باعث بیدفاع شدن وی در مقابل بسیاری از فشارها و تبعیضها و بیقانونیها شده است.

پی نوشت :

  1. طومار برای آزادی بهروز جاوید تهرانی
  2. جان بهروز جاوید تهرانی در معرض خطر جدی است

1 نظر

fereshteh گفت... @ ۷:۱۹ بعدازظهر, اسفند ۲۶, ۱۳۸۸

بهروز جاوید تهرانی یک انسان، یک جوان و یک فعال حقوق بشر است که بیش از ده سال است به جرم آزادیخواهی در زندان های جمهوری اسلامی گرفتار آمده و شکنجه می شود اما دست از مقاومت برنداشته است.
بهروز تمام بهار و تابستان امسال را در سلول های انفرادی بند 1 سالن 2 زندان رجايي شهر بسر برده و مورد وحشیانه ترین شکنجه ها توسط شکنجه گران اين زندان مخوف قرار گرفته است. تا زمان آزادي ايشان كه حدودا خرداد سال 91 مي باشد از ايشان حمايت كنيم و در مورد ايشان كه يك زنداني سياسي گمنام محسوب مي شود اطلاع رساني كنيم.

ارسال یک نظر

با درود،
از اینکه نظر خود را با من در میان می‌گذارید سپاس‌گزارم.
با مهر
حسین